O Γιώργος Κωνσταντίνου γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στη δραματική σχολή του Θεάτρου Τέχνης, του Κάρολου Κουν. Ως ηθοποιός υπηρέτησε διάφορα θεατρικά είδη, παίζοντας αρχαία κωμωδία, Σαίξπηρ, κλασικά έργα του διεθνούς ρεπερτορίου, όπως των Μπρεχτ και Τενεσί Ουίλιαμς, αλλά και έργα νεότερων συγγραφέων και επιθεώρηση.
Το 2006 τιμήθηκε με το βραβείο «Παναθήναια» για την ερμηνεία του σε νούμερο επιθεώρησης, ενώ το 2010 βραβεύτηκε από το «Αθηνόραμα» με το Βραβείο Κοινού για την ερμηνεία του στην παράσταση «Ο Αμπιγιέρ».
Όπως λέει ο ίδιος, δεν έχει σημασία ποιο θεατρικό είδος υπηρετείς. Φτάνει να το πιστεύεις και να το αποδίδεις με την ψυχή σου. Τότε όλα είναι τέχνη.