Στο χέρι μας είναι να σταματήσουμε και να ακούσουμε. Από εμάς εξαρτάται να ανταποκριθούμε και να ξεκινήσουμε τη συζήτηση, η οποία είναι το πρώτο βήμα, όπως σε κάθε σχέση, για την εδραίωση της εμπιστοσύνης, την οικοδόμηση της φιλίας, τη διαμόρφωση της κοινωνίας. Στο βιβλίο Φιλία με τον Θεό, ο Walsch μοιράζεται μαζί μας έναν σημαντικό προορισμό του ταξιδιού του και μας οδηγεί να εμβαθύνουμε και να ενισχύσουμε τον δεσμό μας με τον Θεό, να θεμελιώσουμε μια στέρεη, ζωογόνα φιλία μαζί Του.


